שלבי הקמה ראשוניים ללקוח חדש ניווט: מרכז המידע סידור עבודה שלבי הקמה ראשוניים ללקוח חדש שלבים ראשוניים בהקמת סידור עבודה זהו! אתם רוצים להתחיל לעבוד ולשבץ, אבל רגע לפני, הכנו עבורכם מדריך קצר שיסדר לכם את השלבים הראשונים שאתם צריכים לעבור.1.יצירת תפקידים לסידור עבודה – ראה מדריך2.שיוך העובדים בסידור העבודה +תפקידים – ראה מדריך3.יצירת משמרות חדשות–ראה מדריךזהו! מכאן תוכלו להתחיל לשבץ.טיפ קטן– אם לדוגמא אתם לא רואים עובד בסידור העבודה או בתפקיד הרלוונטי, קפצו לכרטיס העובד ובדקו את ההגדרות הרלוונטיות לעובד.תוכלו גם לעשות זאת ממסך תצוגה לפי עובדים ע"י לחיצה על כפתור עריכה ליד שם העובד.כל המאפיינים החשובים לסידור העבודה יופיעו בחלונית שתיפתח.