הוספה וניהול תזכורת למנהל ניווט: מרכז המידע צעדים ראשונים הוספה וניהול תזכורת למנהל הוספה וניהול תזכורת למנהל יש אפשרת לעשות למנהל תזכורות כלליות, כדי לא לשכוח דברים ,אפרי לעשות את זה ב 2 דרכים: 1. נלחץ על + ב”רשימת תזכורות למנהל”.יפתח לנו חלונית , נבחר בשם: “תזכורת כללית -ללא עובד” או נבחר בשם העובד אם אנו רוצים לעשות איזה שהיא תזכורת שצריכים לעשות עבור העובד .נבחר באיזה תאריך אנו רוצים את ההתראה : אחרי שבחרנו תאריך , נרשום ב”מה להזכיר” את התזכורת הרצויה .ונלחץ על לשמור.2.דרך שניה להוסיף תזכורת: נלחץ על עובדים->תזכורת למנהל .נלחץ על “הוסף חדש” :יפתח לנו חלונית , נבחר בשם: “תזכורת כללית -ללא עובד” או נבחר בשם העובד אם אנו רוצים לעשות איזה שהיא תזכורת שצריכים לעשות עבור העובד .נבחר באיזה תאריך אנו רוצים את ההתראה : אחרי שבחרנו תאריך , נרשום ב”מה להזכיר” את התזכורת הרצויה.ונלחץ על שמור. סיימנו להגדיר תזכורות למנהל , בתאריך שציינו יופיע ההתראה עם מה להזכיר לעובד , וגם ניתן לראות בדף הראשי את התזכורות.